/* /*]]>*/
Регіон:
Мій магазин: Оберіть магазин
Мій магазин

Безкоштовно з будь-яких номерів України

0 800 300 500

Графік роботи контакт-центру

Пн-Нд: з 7:30 до 22:00

UA RU
Каталог товарів
Мій магазин
Оберіть магазин
Ваш магазин не обраний
Адреса:
-
Час роботи:
Пн-Нд: з 7:30 до 22:00
Телефон:
-
Каталог товарів

Послуги

Безготівковий розрахунок

Безготівковий розрахунок: швидка та зручна оплата

Юридичні особи можуть купувати товари у магазині Леруа Мерлен за безготівковим розрахунком.

Для роботи з безготівковим розрахунком потрібні наступні документи:

- Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- Свідоцтво про реєстрацію платника податку, якщо Ви були зареєстровані після 2014 року, то Витяг з реєстру платника податку на додану вартість, замість Свідоцтва про реєстрацію платника податку.

Купуючи товари в одному із фізичних магазинів.

Оформити рахунок-фактуру Ви зможете в пункті безготівкового розрахунку за простою схемою:

- співробітники відділу, у якому Ви купуєте товар, виписують кошторис, з яким Ви маєте звернутися до пункту безготівкового розрахунку;
- далі касир переводить кошторис у рахунок-фактуру, за якою Ви зможете оплатити товар у банку протягом 10 днів.

Послуга надається у секторі кас та доступна з 07:30 до 22:00.

Купуючи товари в інтернет-магазині.

Для того, щоб виписати товар, потрібен артикул обраного товару та його кількість. Всі вищеперелічені вище документи та інформацію про обрані товари ви можете направляти на електронну скриньку contact.center@leroymerlin.ua

Після того, як Ви здійснили оплату, можете забрати товар у пункті видачі.

Зверніть, будь-ласка, вашу увагу, що оплачені замовлення від юридичної особи можуть забрати особи, які мають довіреність від цієї юридичної особи. ​